Formularz wysyłki sprzętu do naprawy w RESETPECET

SERWIS d2D – JAK DZIAŁAMY
  1. Skontaktuj się z nami poprzez formularz. Wstępnie wycenimy naprawę i uzgodnimy sposób wysyłki.
  2. Po akceptacji naszej oferty, spakuj dokładnie urządzenie i przekaż je kurierowi lub umieść w paczkomacie.
  3. Po otrzymaniu urządzenia dokładnie je sprawdzamy i kontaktujemy się z klientem. Po akceptacji wszystkich warunków przystępujemy do naprawy.
  4. Po udanej naprawie odsyłamy sprzęt do klienta.
JAK BEZPIECZNIE SPAKOWAĆ SPRZĘT
  1. Wyłącz urządzenie i zabezpiecz przed przypadkowym włączeniem.
  2. Baterie, kable i inne akcesoria odłącz i zapakuj osobno.
  3. Zabezpiecz dno.
  4. Urządzenia z matrycami pakujemy pionowo, nigdy do góry nogami.
  5. Nie oszczędzaj na folii bąbelkowej.
  6. Nie zapomnij o wypełnieniu i sprawdź, czy sprzęt nie przemieszcza się w paczce.
  7. Sprawdź, czy spakowałeś dokumenty – zrób zdjęcie.
  8. Dobrze zabezpiecz taśmą krawędzie i łączenia kartonu.
  9. Przyklej informację o delikatnej zawartości paczki oraz naklejkę „góra-dół”, jeśli pakujesz sprzęt z matrycą.
  10. Przyklej list przewozowy w widocznym miejscu.
  11. Zrób zdjęcie spakowanej, gotowej do wysyłki paczki.